The amazing people

.

Anda kenal dengan Susan Boyle.Tak kenal!!!rugi..rugi.Anda tahu, beratus atau mungkin beribu orang yang sanggup menaja dan mempergunakan bakat yg ada padanya.Dan beliau telah menjadi sangat popular pada hari ini.Laman video youtube nya telah mencapai hits 33,570,00 pengujung dalam masa seminggu sahaja.Muncul juga banyak blog-blog mengenai beliau semata-mata mahu mengaut keuntungan samada dari clicbank,google adsense,affiliate dan bermacam lagi....



Susan boyle juga telah ditemuramah oleh CNN, Scotland tv, Amerika tv dan banyak lagi.Rasanya tak perlu penulis memperkatakannya.Anda lihat video dibawah ini dan pelajari moralnya.

Susan Boyle in Britain got talent

Moralnya : Jangan menilai orang dari luarannya dan merendahkannya sebelum kita mengenalinya dengan lebih dekat.



Note: Jika anda telah mempelajari tutorial diblog ini dan berjaya diapplikasikan diblog anda, harap dapat beri kredit pada blog ini dengan hanya memberi sepatah komen.

Mungkin artikel dibawah yang sedang anda cari



1 comments:

yoji berkata...

apa yang dibanggakan dia berusaha dan keayakinan tinggi.... walaupun dia xberjaya pada waktu muda dia dah berjaya pada umur 40an... betul x bro..

:)) ;)) ;;) :D ;) :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Komenlah sesuka hati anda kerana tuan empunya blog ini buta hati dan buta perasaan tetapi tidak buta mata.

 

Pelawat

free counters
BlogInfoTips

Pengikut

Recent Comments

Powered by Deenoh

© Copyright 2007-2009. Blog tutorial . All rightsreserved | Bloginfotips.com is proudly powered by Blogger.com | Template redesign by Deenoh