Cabaran seo dengan keyword "melayu boleh"

.

Posting kali ini pendek sahaja...kerana penulis ingin memberi tumpuan pada cabaran Seo 2009-Melayu boleh.Pertandingan ini dianjurkan oleh IM yg tidak asing lagi iaitu sdr. http://www.afzaiafandi.com/.Syarat dan peraturannya boleh anda lihat di blog beliau.


Apa yang menarik adalah niat utama pertandingan ini ialah untuk menghapuskan unsur-unsur 18sx didalam page pertama google search dengan kata keywords "melayu boleh".Dengan kata lain ,jika terdapat blog peserta yg tersenarai dalam top 10 google search dengan keyword melayu boleh, maka secara tidak langsung site yg berunsur 18sx ini akan jatuh kedudukannya.Dengan ini ianya akan memberi image yg baik pada pelawat jika mereka mencari keyword 'melayu boleh'.Ini yg dikatakan beramal sambil berblog.

Penulis bukanlah seorang pakar seo, tetapi dah dinamakan cabaran jadi sahutlah demi mencabar diri sendiri.Hadiah yang ditawarkan juga lumayan...boleh bayar duit kereta..itupun kalau rank no.1.Baiklah jika berminat dan ingin turut serta, cepat-cepatlah buat blog anda dengan keyword melayu boleh.Boleh lihat juga contoh blog penulis disini.Jika anda telah ada blognya, boleh menghubungi penulis dan kita berkongsi pendapat seperti bertukar link, komen dan sebagainya untuk menaikkan rank blog kita pada kedudukan 10 terbaik di google search dengan keyword melayu boleh.


Note: Jika anda telah mempelajari tutorial diblog ini dan berjaya diapplikasikan diblog anda, harap dapat beri kredit pada blog ini dengan hanya memberi sepatah komen.

Mungkin artikel dibawah yang sedang anda cari



0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Komenlah sesuka hati anda kerana tuan empunya blog ini buta hati dan buta perasaan tetapi tidak buta mata.

 

Pelawat

free counters
BlogInfoTips

Pengikut

Recent Comments

Powered by Deenoh

© Copyright 2007-2009. Blog tutorial . All rightsreserved | Bloginfotips.com is proudly powered by Blogger.com | Template redesign by Deenoh