Kenapa blog ini tidak lagi diupdate

.

Fuhh...rasanya dah lebih dari 2 bulan penulis tidak mencoretkan sebarang artikel di dalam bloginfotips ini.Bukan kerana malas atau tiada idea, tetapi kerana masa dan masalah yang melanda fikiran penulis sejak 2 bulan lepas.Pertamanya pemergian arwah mak ke rahmatullah pada 30/6/09, semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 beriman.Keduanya kelahiran cahaya mata..anak perempuan, dan yang ketiga penulis baru menceburi bidang perniagaan offline iaitu Ice blend dengan jenama Freezo


Ketiga-tiga perkara diataslah yang membuatkan penulis telah berhenti mencoret di bloginfotips ini.Tetapi oleh kerana blog sebagai medium membaca dan menulis,maka rasanya dihari baik dan bulan baiknya ini,penulis akan cuba mencoretkan sebarang info buat tatapan pembaca blog ini.Akhir sekali, penulis ingin mengucapkan selamat berpuasa dan mohon kemaafan dari penulis buat pembaca blog ini.Semoga Ramadan tahun ini akan lebih baik dari tahun lepas.Banyakkan amalan dan berusaha memperbaiki diri samada untuk urusan duniawi apatah lagi ukhrawi.

Note: Jika anda telah mempelajari tutorial diblog ini dan berjaya diapplikasikan diblog anda, harap dapat beri kredit pada blog ini dengan hanya memberi sepatah komen atau berlanggan artikel terus ke email anda.


Add to Google Reader or HomepageSubscribe in BloglinesAdd to My AOLSubscribe in NewsGator Online

Mungkin artikel dibawah yang sedang anda cari



4 comments:

aNiS tHe BumbleBee berkata...

selamat berpuasa jugak..tahniah juga kerana atas kelahiran cahaya mata ye.hehe.blog ni sgt bagus.byk saya belajar dari sini.keep it up!

admin berkata...

Anis: thanks...saya pun masih belajar:D

maymot berkata...

salam..
takziah atas pemergian bonda tersayang..
dan tahniah atas kedatangan cahayamata..
terimakasih atas ilmu yg dicurahkan dlm blog ni...

labecan berkata...

kunjungan pertamax disini
mampir tempat saya ya :D

:)) ;)) ;;) :D ;) :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Komenlah sesuka hati anda kerana tuan empunya blog ini buta hati dan buta perasaan tetapi tidak buta mata.

 

Pelawat

free counters
BlogInfoTips

Pengikut

Recent Comments

Powered by Deenoh

© Copyright 2007-2009. Blog tutorial . All rightsreserved | Bloginfotips.com is proudly powered by Blogger.com | Template redesign by Deenoh