Buat ringtone sendiri

.

Memang mudah.Laman web makeownringtone menawarkan servis menyunting lagu dalam apa jua format lagu untuk dijadikan nada dering phone anda.Walaupun laman webnya kelihatan ringkas aje,tetapi servis yang ditawarkan 'boleh tahan'juga dan berguna.Anda boleh mengedit lagu kegemaran anda dan jadikannya sebagai nada dering eksklusif dan berlainan dari orang lain.

Anda boleh potong mana-mana bhg. lagu yang anda tidak mahu dan editkannya mengikut selera anda.Laman web ini juga menampilkan menu dan antaramuka yg mudah difahami.Terdapat butang lagu,butang pilihan,butang memain,dan sebagainya seperti anda memainkan pemain muzik yg lain.Yang penulis sukakannya, kerana laman web ini tidak perlu pendaftaran terlebih dulu dan yang pastinya ianya percuma.Layari dan godek-godeklah sendiri.


Mungkin artikel dibawah yang sedang anda cari



2 comments:

free css templates berkata...

Really awesome blog. I enjoyed reading this review from you. I found that you really update your site regularly that made me more interesting. I've bookmarked your site for my future use.

Thank you
sagar

admin berkata...

Sagar : thanks to landing here

:)) ;)) ;;) :D ;) :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Komenlah sesuka hati anda kerana tuan empunya blog ini buta hati dan buta perasaan tetapi tidak buta mata.

 

Pelawat

free counters
BlogInfoTips

Pengikut

Recent Comments

Powered by Deenoh

© Copyright 2007-2009. Blog tutorial . All rightsreserved | Bloginfotips.com is proudly powered by Blogger.com | Template redesign by Deenoh