Wordpress generator

.

Dah beberapa hari saya tidak jengok blog saya ini, bukannya apa cuma sibuk menghadiri rumah terbuka sempena hari raya ini.Rasanya tidak terlambat buat saya mengucapkan selamat hari raya dan maaf zahir batin kepada pembaca blog ini.
Sedang saya melayari blog wordpress rakan blog yang lain saya terjumpa satu site mengenai wordpress generator.
Dengan wordpress generator ini anda boleh bina theme wp anda sendiri., tidak perlu tahu tentang photoshop,illustrator,fireworks ,html atau css ( coret sana sini ).Sungguh mudah dan menanbahkan lagi ilmu pengetahuan kita tentang wp ini.Cubalah sendiri Wordpress Theme Generator ini.Sebelum terlupa wp theme generator ini support tool seperti....
  • the number of column
  • body size
  • sidebar location
  • menu layout
  • background item
  • border color
  • text color
  • link color
  • title post color
  • link mouse over color
  • menu header color
  • menu mouseover color
  • menu categories color
  • menu line color
  • footer color
  • and tag cloud settings

Mungkin artikel dibawah yang sedang anda cari



0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan

Komenlah sesuka hati anda kerana tuan empunya blog ini buta hati dan buta perasaan tetapi tidak buta mata.

 

Pelawat

free counters
BlogInfoTips

Pengikut

Recent Comments

Powered by Deenoh

© Copyright 2007-2009. Blog tutorial . All rightsreserved | Bloginfotips.com is proudly powered by Blogger.com | Template redesign by Deenoh